News RSS



DITA-EPILUXURY

  Dita-Epiluxury Van a csúcson is túl?    A Dita márka egy új standard a szemüvegpiacon, mivel limitált szemüvegei hihetetlen gyorsan elfogytak és a perszonalizáció bonyolult és hosszadalmas lenne, ezért hogy lefedjék a piaci rést és új èkkövet alkothassanak, létrehozták a márkán belüli csúcsot, avagy az Epiluxust a luxusban: a Dita-Epiluxury limitált kollekciót. Tervzési idő: 4 év.  NÉMET, JAPÁN ÉS AMERIKAI SZAKÉRTŐK EGY MEGBÍZATÁST TELJESÍTETTEK EGYETLEN KÖZÖNSÉG SZÁMÁRA. Már évek óta tudni lehetett, hogy készülőben van egy extrém luxus szemüveg kollekció, de nagyon megoszlottak a vélemények:  "Ha kiállja az idők próbáját és valóban egy mestermű akkoris sokkal többnek kell lennie mint egy szép szemüvegnek. Egyedülállónak és hitelesnek kell maradnia." /Milton Pedraza CEO/Luxury Institute/ Dita-Epiluxury Exkluzívitás: limitált 200 és 500db  ...

Folytatás



DITA NAPSZEMÜVEG ÚJ KOLLEKCIÓ 2019 TAVASZ-NYÁR

Fejlesztve a szemüvegeik tervezését, a Dita bemutatja legújabb tavaszi/ nyári stílusait az új Dita napszemüveg kollekciójában. A szokásos módon a márka merész és elbűvölő esztétikáját a napszemüveg és az optikai keretek lenyűgöző tömbje fejezi ki, ellentétben bármivel, amit eddig a közönség láthatott.A Dita napszemüveg kollekció kedvenc csúcspontja az új Lindstrum optikai szemüveg kerete, egy bonyolultan kialakított, 5,5 mm vastagságú wind shield-del ellátott titánkeret, amely a teljes kerület körül érme nyomott mintákat, részleteket tartalmaz. Dita Lindstrum előrendelhető Ezt a részletet használják az új Symeta aviator napszemüvegükben is, az első 8-bázisú rétegrendszerű lencse amit több mint egy évtizede terveznek, fejlesztenek. Folytatva  a Nacht szériát a Dita Nacht-Two a tervezők domináns elipszis formát és oldal takarást építettek.   A Mach széria hatodik eleme...

Folytatás



D I T A - A category of ONE.

DITA. A CATEGORY OF ONE. DITA. AZ EGYETLEN KATRGÓRIA. Egy olyan definíció, amelyet nem tudhatsz magadénak, csak, ha kiérdemled. Ezt a kíválóságot és kategóriát a DITA több mint 20 éve szerezte meg.  Annak ellenére, hogy nem láthatod szó szerint a tervezőket, a kutatás és a fejlesztés csapatát, vagy nem értheted meg, hogy mennyi időt vesz igénybe egy pár DITA keret létrehozása, azért mindig is úgy érezheted, hogy jelen vannak amikor a kezedben tartasz egy  DITA szemüveget.  A DITA tervezési és gyártási szabványait tekintik ma a referenciaértéknek, amellyel megítélik az összes többi luxusszemüveg márkát. "Mint a mester ékszerészek, akik időtlen mesterségüket gyakorolják, a DITA egy mechanizmust átengedő világot biztosít, ahol a kecsesség, a szépség és a kézművesség egyre inkább elavult fogalmak. Kézműveseink...

Folytatás



A Dita Eyewear az Aston Martin Red Bull csapat hivatalos támogatójává lépett elő

1995 óta a DITA tervezői inspirációt merítettek az autóipar és a repüléstervezés nemzetközi keretein belül. Ezek az autótervezők, akik a finoman hangolt és kialtakított gépeken határozták meg a sebesség határokat. A DITA legjobban eladott FLIGHT sorozata és később a MACH szériája először ösztönözte arra a Dita tervezőit, hogy innovációs ötletekkel, technológiával és anyagokkal kísérletezzenek a modern szemüveggyártáson kívül.  A jövőben a DITA folytatja ezt a filozófiát, és a legjobb visszajelzést kapta ezen szakértőktől, akik egyedülállóak a saját területükön: nyomásvizsgálat és a legszélsőségesebb körülmények közötti tesztelés, ahol a legmagasabb margók segítenek elérni az igazi nagyságot egy új kapcsolathoz vezetett. A DITA örömmel tudatja, hogy új partnerséget jelent be az Aston Martin Red Bull Racing csapattal, a DITA EYEWEAR hivatalos Forma-1 támogatóvá...

Folytatás



A Garrett Leight sztori

Van Buren az új "IT" szemüveg: Összehajtható, síklencsés és uniszex! Hailey Baldwin GLCO Van Buren napszemüvegben tt Garrett Leight Wilson szemüveget Emrata és Kendall is szereti Van Buren - Bella Hadid kedvenc napszemüvege GARRETT LEIGHT CALIFORNIA OPTICAL története 2017-ben nincsen nagyobb üstökös a férfi és női szemüveg divatban mint a GLCO márka. A brend mögött egy kíváló stílusérzékkel megáldott kaliforninai férfi áll- Garrett akinek édesapja alapította  az Oliver Peoples szemüvegmárkát. Így gyermekkorát a szemüveglaborban tölthette ami persze egyáltalán nem érdekelte, magát DJként és sport újságíróként képzelte el. Tisztelendő, ő teljesen más szeretett volna lenni, mint "apuci kisfia", aztán egy nap - szerencsénkre -mégis a szemüveg tervezés mellett döntött. Szemüvegeit nagy stílusikonok inspirálják: Arthur Miller, Greta Garbo vagy Grace Kelly, olyan...

Folytatás