DITA-EPILUXURY


 
Dita-Epiluxury
Van a csúcson is túl? 
 
A Dita márka egy új standard a szemüvegpiacon, mivel limitált szemüvegei hihetetlen gyorsan elfogytak és a perszonalizáció bonyolult és hosszadalmas lenne, ezért hogy lefedjék a piaci rést és új èkkövet alkothassanak, létrehozták a márkán belüli csúcsot, avagy az Epiluxust a luxusban: a Dita-Epiluxury limitált kollekciót.
Tervzési idő: 4 év. 
NÉMET, JAPÁN ÉS AMERIKAI SZAKÉRTŐK EGY MEGBÍZATÁST TELJESÍTETTEK EGYETLEN KÖZÖNSÉG SZÁMÁRA.
Már évek óta tudni lehetett, hogy készülőben van egy extrém luxus szemüveg kollekció, de nagyon megoszlottak a vélemények: 
"Ha kiállja az idők próbáját és valóban egy mestermű akkoris sokkal többnek kell lennie mint egy szép szemüvegnek. Egyedülállónak és hitelesnek kell maradnia." /Milton Pedraza CEO/Luxury Institute/
Dita-Epiluxury Exkluzívitás: limitált 200 és 500db     
Legritkább és legkülönlegesebb anyagok: 
csont ( elhullott állatok begyűjtéséből), ébenfa, Japán bétatitán, 18K aranyozás, polarizált és 7x edzett üveg lencsék, 21 darabos cserélhető moduláris alkatrészek.
"Az Epiluxury a luxus új szegmensét akarja létrehozni, újradefiniálni. Mi a luxus ... funkcionális teljesítmény, mérnöki technológia, kézműves kivitelezés, időtlen tervezés és személyes exkluzivitás. "
Az 5 szempont alapján DITA új kategórát teremt. A luxus fogalmát feljebb helyezve új irányba mutat, mint eddig korát megelőzve most is történelmet ír. Napjainkig a márka a világ legfigyelemreméltóbb ügyfélkörét szolgálja, mégis folyamatosan kihívja régi ellenfeleit...és rámutat arra a csalóka jelenségre ami ma a luxusipar sajátja, a divatházak nem költenek innovációra, a termékükre, szinte csak reklámra, a média elcsépelte a luxus  jelentését.
 
 Eljött a kiváltságos DITA EPILUXURY ideje: a luxus és a szemüvegipar új leckét kapott, hamarosan válaszol a kihívásra, lesz még folytatás...
Forrás: Forbes, GQ, Business of Fashion
/ A DITA-EPILUXURY kollekció egyes darabjai elérhetőek nemsokára üzletünkben /