DITA-EPILUXURY


 
DITA-EPILUXURY szemüveg kollekció-
Túl a luxuson
 
 
A Dita márka egy új standard a szemüvegpiacon, mivel limitált szemüvegei hihetetlen gyorsan elfogytak és a perszonalizáció bonyolult és hosszadalmas lenne, ezért hogy lefedjék a piaci rést és új èkkövet alkothassanak, létrehozták a márkán belüli csúcsot, avagy az Epiluxust a luxusban: a Dita-Epiluxury limitált kollekciót.
Tervzési idő: 4 év. 
NÉMET, JAPÁN ÉS AMERIKAI SZAKÉRTŐK EGY MEGBÍZATÁST TELJESÍTETTEK EGYETLEN KÖZÖNSÉG SZÁMÁRA.
Már évek óta tudni lehetett, hogy készülőben van egy extrém luxus szemüveg kollekció, de nagyon megoszlottak a vélemények: 
"Ha kiállja az idők próbáját és valóban egy mestermű akkoris sokkal többnek kell lennie mint egy szép szemüvegnek. Egyedülállónak és hitelesnek kell maradnia." /Milton Pedraza CEO/Luxury Institute/
A Dita-Epiluxury Exkluzívitás: limitált 200 és 500db     
Legritkább és legkülönlegesebb anyagok: 
csont ( elhullott állatok begyűjtéséből), ébenfa, Japán Bétatitán, 18Karát aranyozás, polarizált és 7x edzett üveg optikai tisztaságú lencsék, 21 darabos cserélhető moduláris alkatrészek.
"Az Epiluxury a luxus új szegmensét akarja létrehozni, újradefiniálni. Mi a luxus ... funkcionális teljesítmény, mérnöki technológia, kézműves kivitelezés, időtlen tervezés és személyes exkluzivitás. "
Az 5 szempont alapján DITA új kategórát teremt. A luxus fogalmát feljebb helyezve új irányba mutat, mint eddig korát megelőzve most is történelmet ír. Napjainkig a márka a világ legfigyelemreméltóbb ügyfélkörét szolgálja, mégis folyamatosan kihívja régi ellenfeleit...és rámutat arra a csalóka jelenségre ami ma a luxusipar sajátja, a divatházak nem költenek innovációra, a termékükre, szinte csak reklámra, a média elcsépelte a luxus  jelentését.
 
 Eljött a kiváltságos DITA EPILUXURY ideje: a luxus és a szemüvegipar új leckét kapott, hamarosan válaszol a kihívásra, lesz még folytatás...
Forrás: Forbes, GQ, Business of Fashion
/ A DITA-EPILUXURY kollekció egyes darabjai elérhetőek nemsokára üzletünkben /
*
Dita-Epiluxury
Is it beyond the summit?  
 
The Dita brand is a new standard in the eyewear market, as its limited edition eyeglasses are incredibly fast sold out and personalization would be complicated and lengthy, so to cover the niche and create a new gemstone, they created the brand or Epiluxury in the luxury: Dita-Epiluxury ultimate  limited edition collection.
Planning time: 4 years.

GERMAN, JAPAN AND AMERICAN EXPERTS MADE ONE COMMITMENT FOR A UNIVERSAL PUBLIC.


It has been known for years that an extreme luxury eyewear collection is in the pipeline, but opinions have been very mixed: "If you stand the test of time and truly a masterpiece, then it must be much more than a beautiful pair of glasses. It must remain unique and authentic." / Milton Pedraza CEO / Luxury Institute /

Dita-Epiluxury Exclusivity: Limited to 200 and 500 pieces The rarest and most special materials: bone (from the collection of dead animals), ebony, Japanese beta titanium, 18K gold plating, polarized and 7x tempered glass lenses, 21 interchangeable modular components. "Epiluxury wants to create, redefine, a new segment of luxury. What is luxury ... functional performance, engineering technology, craftsmanship, timeless design and personal exclusivity." Based on the 5 criteria, DITA creates a new category. Moving the concept of luxury upwards, it takes a new direction than it does before, writing history. To date, the brand serves the world's most noteworthy clientele, yet continues to challenge its old opponents ... and points to the fraudulent phenomenon that today is the luxury industry, fashion houses are not spending on innovation, their product, almost only advertising, the media has deceived the meaning of luxury.

It's time for the privileged DITA EPILUXURY: the luxury and eyewear industry has a new lesson, will respond to the challenge soon, and will continue ... Source: Forbes, GQ, Business of Fashion

/   DITA-EPILUXURY sunglasses collection is available  in our store and online /