A párizsi örökség - EMMANUELLE KHANH


 AZ EMMANUELLE KHANH KOLLEKCIÓ

AZ I LOVE OPTIC BUTIKBAN MÁR MEGVÁSÁROLHATÓ!

Amikor Emmanuelle Khanh 1969 -ben Párizsban megalapította divatházát, elképzelése egy haladó világ volt: a nők teste felszabadult, a divat demokratizálódott és a fiatalok ereje dominált. Ezeknek a változásoknak az élén az akkori modell forradalmasította a női ruházatot és 1971-től a kiegészítőket, létrehozva egy szemüveg kollekciót csupa meglepő darabbal.Akkoriban Emmanuelle Khanh bemutatta saját jövőképét.

1971

Emmanuelle Khanh bemutatja első szemüvegkollekcióját és összefogott Henri Guillet-lel és a Jura régió Oyonnax település legjobb műhelyeivel, és egy sor erős, terjedelmes keretet tervezett, egyenes vonalakkal, amelyek azonnal ikonikussá váltak.

Emmanuelle Khanh stílusával a szemüveg önmagában divatkiegészítővé válik, védjegye, a merész stílus , egyszerre különc és elegáns. Minden lehetséges merészséget integrál az alkotásaiba: strasszok, zománcok, berakott fémdíszek, metszetek, szőrmék vagy bőrök.

1990-es évek

Az inspirációtól hemzsegő divatház ennek ellenére fokozatosan eltűnt és megszüntette tevékenységét. Szelleme az Emmanuelle Khanh stílus szerelmesei által is fennmarad, amíg a márka újjászületik.

2012

Az EK szemüveg márka újraindítása, amely a női ruhatár elengedhetetlen kelléke és a tervező stílusának emblematikája, az Emmanuelle Khanh címke hivatalos visszatérését jelzi.Újjáéledt a történelmi stílusú Héritage gyűjtemény. A legikonikusabb modelleket újra kiadták, és ismét a Jura műhelyekben gyártották, amelyekkel Madame Khanh együttműködött.

2016

Eva Gaumé 2016-ban csatlakozott a márkához mint művészeti és visual igazgató. Inspirációját a mai nőkből meríti. Párizsban ő tervezi Emmanuelle Khanh kollekcióit, amelyek a hagyomány és a modernitás között cikáznak, miközben tiszteletben tartják az alapító számára kedves kivitelezést és hagyományokat.
„A stíluson és a kultikussá vált vastag kereteken túl, ez az a karakter, szabad és ösztönből feminista, ami ma irányítja alkotásomat. A tervező átadta nekem pikáns és örömteli nagylelkűségét, a nők, a testük és az életük iránti szeretetét, a létezésük szükségességét, a történetük elmesélését, az érvényesülést, a saját szemükben és másokéban való létezést."
Eva Gaumé folytatja Madame Khanh híres túlméretezett kereteinek esztétikai elképzelését. A napszemüveg és optika keret túlméretezett vagy extra vékony, sötét vagy világos, acetát vagy akár titán. Továbbra is az aktív, emancipált és örömteli nők mércéje, de a férfiak esetében is, akik számára egy kifejezetten férfias vonalat tervez, ahol a kényelem és a minőség csodálatosan ötvöződik az eleganciával és az erővel.
2018
Tavaszra az EK Ház ki bővíti palettáját  egy ékszerlánc -sorozat bevezetésével, és egy olyan kiegészítőt hoz vissza a divatba, amely akkoriban elavultnak számított. Ez az új kollekció az akrilt, az acetáthoz esztétikailag hasonló, de sokkal könnyebb anyagot ötvözi az aranyozott fémmel. (A szemüveg és ékszerláncok 2021.Novemberétől elérhetőek üzletünkben)

A láncok különlegessége, hogy eltúlzottak ezzel is igazi kifejezést adva a megjelenésnek

A mi szuperhősünk

Az oversized a kelet európai nők alapdarabja

Ultrafeminin dizájn

Emmanuelle Khanh felhasználva szemüvegkollekciói ikonikus kódjait, új szemszögből közelíti meg  a szemüvegláncokat: értékes, merész és elegáns. Arcékszerként tervezve nyakláncokká alakíthatók, játékos divatkiegészítőként.

2019

Emmanuelle Khanh 50 éves évfordulóját ünnepli stílusosan. A ház erre az alkalomra találta fel monogramját, egy grafikus és elegáns motívumot, amelyet a Dreams Office tervezőstúdiójával együttműködve terveztek. Ez egy új védjegy, összetéveszthetetlenül divatos,miközben tiszteleg a ház meghatározó dimenziója előtt.

2019.Őszén Emmanuelle Khanh bemutatja első férfi szemüveg kollekcióját.

Eva Gaumé  egy erős, elegáns és érzékeny embert képzel el. A kereteket egy centiméter vastag acetátból faragták, ferde szélekkel, amelyek finomítják a sziluettet és tükrözik a fényt. Stílusos kollekció, klasszikus és merész.

 

Az "Emmanuelle Khanh nő" ezen férfias alteregójának feltalálásával a pár egymásra talált,kiegészítette és meghívta egymást, hogy osszák meg a ruhásszekrényeiket.

MÁR EXKLUZÍVAN MEGVÁSÁROLHATÓ

AZ EMMANUELLE KHANH SZEMÜVEG KOLLEKCIÓT  KIZÁRÓLAG ÉLŐBEN ÜZLETÜNKBEN TUDJÁK AZ ÉRDEKLŐDŐK FELPRÓBÁLNI.FEDEZZE FEL A PÁRIZSI NŐK EREJÉT EMMANUELLE  LÁTÁSMÓDJÁN KERESZTÜL!

AU REVOIR!

*

 

When Emmanuelle Khanh founded her fashion house in Paris in 1969, she had a vision of a world on the move: women's bodies were being liberated, fashion was being democratised and young people were becoming aware of their strength.

At the forefront of these changes, the then model revolutionised women's ready-to-wear clothing and, from 1971 onwards, accessories, creating a line of glasses with unusual volumes. Emmanuelle Khanh imposed her own vision of the future.

 

1971

Emmanuelle Khanh launches her first eyewear collection. For this, she joined forces with Henri Guillet and the best workshops in Oyonnax, in the Jura region, and designed a range of strong, voluminous frames with straightforward lines that were immediately iconic.

With Emmanuelle Khanh, eyewear becomes a fashion accessory in its own right, the signature of a daring style, both eccentric and elegant.Integrating all possible boldness into her creations: rhinestones, enamels, inlaid metal decorations, engravings, furs or skins.

1990s

Overflowing with inspiration, the House nevertheless gradually died out and ceased its activities. Its spirit will survive through the lovers of the Emmanuelle Khanh style, until the brand is reborn.

 

2012

The relaunch of eyewear, an essential accessory in the women's wardrobe and emblematic of the designer's style, marks the official return of the Emmanuelle Khanh label. The Héritage collection, imprinted with the historical style, was revived.

The most iconic models were reissued, once again manufactured in the Jura workshops with which Madame Khanh collaborated

2016

Eva Gaumé joined Emmanuelle Khanh as Artistic and Image Director. She draws her inspiration from the women of today.In Paris, she designs the label's collections, oscillating between tradition and modernity, while respecting the craftsmanship and traditions dear to the founder.

“ Beyond the style and the thick-framed frames that have become cult, it is this character, free and feminist by instinct, that guides my creation today. The designer has passed on to me her piquant and joyful generosity, her love for women, their bodies and their lives, their need to exist, to tell their story, to assert themselves, to exist in their own eyes as well as in those of others. "

 

Eva Gaumé continues the aesthetic vision of Madame Khanh and her famous oversized frames. Sunglasses and optics are oversized or extra thin, dark or bright, in acetate or even titanium. They remain the standard for active, emancipated and joyful women, but also for men, for whom she designs a mastered masculine line, where comfort and quality blend wonderfully with elegance and strength.

2018

For spring, the House asserts its fashion dimension with the launch of a line of jewellery chains, and brings back into fashion an accessory that was outdated at the time. This new wardrobe combines acrylic, a material aesthetically similar to acetate but much lighter, with gold-plated metal.

Taking up the iconic codes of her eyewear collections, Emmanuelle Khanh proposes a new vision of the eyewear chain: precious, audacious and elegant. Designed as face jewellery, they can be transformed into necklaces, for a playful and joyful fashion.

2019

 Emmanuelle Khanh celebrates 50 years of creation in style. For the occasion, the House invented its monogram, a graphic and elegant motif designed in collaboration with the Dreams Office design studio. It is a new signature, unmistakably fashionable, a desire to continue to create a new vocabulary, while paying homage to the House's label dimension.

This autumn, Emmanuelle Khanh presents her first collection of men's eyewear. Eva Gaumé imagines a strong, elegant and sensitive man. The frames are sculpted from one-centimetre-thick acetate, with bevelled edges that refine the silhouette and reflect the light.

A stylish collection, both classic and daring. With the invention of this masculine alter-ego of the Emmanuelle Khanh woman, the couple has drawn together, completed each other and invited each other to share their wardrobes.

*

 source: emmanuellekhanh, vogue.fr