News — fashion RSS



A niche és a luxus találkozása - LINDA FARROW LUXE

A niche divat népszerűsége elsősorban annak köszönhető, hogy mindig lesz egy olyan vásárlói réteg, aki különlegességre, exkluzivitásra vágyik, a tömegtermelés áruival szemben előnyben részesíti az egyedi módon, értékes alapanyagokból készült termékeket. Ezek a műalkotások az önkifejezés eszközei, teljes alkotói szabadsággal készülnek. Emellett a niche-luxus világa rengeteg felfedezni valót, különlegest, a szokatlan megismerésének a lehetőségét is jelenti, ami a divathoz értő és azokért rajongó nők és férfiak számára folyamatosan új, izgalmas élményekkel kecsegtet. Mi a határ? Létezik-e határ egyáltalán? Linda Farrow gondoskodott róla, hogy ne legyen, ugyanis létrehozta a Linda Farrow Univers of Luxury-t, egy napszemüveg tervező-készítő birodalmat. Melyben úgy ötvöződik a ritkaság és a luxus, hogy valódi igényt ébreszt bennünk. Az előretekintő futurisztikusat és retro vintázst folyamatosan saját stílusokkal keverve, egy...

Folytatás



Dita szemüveg - A los angeles-i örökség

A design, a teljesítmény és a divat szenvedélye már gyerekkoruk óta összekötötte az 1995-ben létrejött és első kollekciójával debütáló DITA szemüvegmárka két társalapítóját, Jeff Solorio-t és John Junipert. A los angeles-i központú DITA EYEWEAR valójában – az alapítók szavaival élve - egy küldetésként jött létre, a két szemüvegszakértő elégedetlen volt a piacon mozgó, vezető tervezők és divatházak gyártotta szemüvegekkel. A misszió célja az innovatív, finoman megmunkált, teljesen egyedülálló kinézettel rendelkező mégis hordható, már-már művészi szintű szemüvegek készítése volt. A Dita szemüveg alapvető jellemzője a szélsőséges, mégis elegáns forma, a fő inspirációt pedig a filmtörténet és Hollywood aranykora, a 20-as évektől egészen a 60-as évekig terjedő időszaka jelenti.   Már a kezdetektől fogva nemzetközi elismerés és fokozott figyelem illeti a Dita...

Folytatás