News — napszemüveg kereskedelem RSS



Forradalmi változások a napszemüvegiparban

A "lipstick indicator", azaz "rúzsmérő" kifejezés (Leonard Laudernek köszönhetően) egy olyan jelenség a gazdaságban, amikor a recesszió hatására a hölgy vásárlók - olcsóbb, gazdaságosabb termékekkel kényeztetik magukat, ilyen például szájrúzs. Ez egész egyszerűen azt jelenti, ha a gazdasági helyzet nem túl biztató, duplázódik a rúzseladás. Valami hasonlóval magyarázzák, hogy a szemüveg-napszemüveg eladások napról napra egyre inkább szárnyalnak. A táskák és ékszerek helyét ma átveszi a napszemüveg, egy középosztálybeli vásárló szívesebben upgradel több márkásabb szemüveggel, és lassan a szemüveg kiegészítő dominál a ruhatárában. Ezt a vezető pozíciót erősíti a Facebook, Instagram vagy Pinterest applikációk, melyekkel a világ összes celebrity-jét, tervezőjét, trendjét, bloggerét figyelemmel követhetjük, mindig friss képet kapva a legjobban keresett divattermékekről. A recesszió végén kialakult az a réteg, aki egy...

Folytatás