News — niche RSS



DITA NAPSZEMÜVEG ÚJ KOLLEKCIÓ 2019 TAVASZ-NYÁR

Fejlesztve a szemüvegeik tervezését, a Dita bemutatja legújabb tavaszi/ nyári stílusait az új Dita napszemüveg kollekciójában. A szokásos módon a márka merész és elbűvölő esztétikáját a napszemüveg és az optikai keretek lenyűgöző tömbje fejezi ki, ellentétben bármivel, amit eddig a közönség láthatott.A Dita napszemüveg kollekció kedvenc csúcspontja az új Lindstrum optikai szemüveg kerete, egy bonyolultan kialakított, 5,5 mm vastagságú wind shield-del ellátott titánkeret, amely a teljes kerület körül érme nyomott mintákat, részleteket tartalmaz. Dita Lindstrum előrendelhető Ezt a részletet használják az új Symeta aviator napszemüvegükben is, az első 8-bázisú rétegrendszerű lencse amit több mint egy évtizede terveznek, fejlesztenek. Folytatva  a Nacht szériát a Dita Nacht-Two a tervezők domináns elipszis formát és oldal takarást építettek.   A Mach széria hatodik eleme...

Folytatás



5 ok, amiért érdemes Dita napszemüveget venni

Dita Mach One A Dita márka az egyetlen napszemüveg, ami teljesen a többi fölé emelkedik és az esetek többségében itthon nem is hallottunk róla. Ebben a rovatban kifejtjük miért muszáj legalább egyet venni belőle életünk során. 1. MERT TE IS SZERETNÉL FILMSZTÁRNAK KINÉZNI Dita az egyetlen márka, aki Hollywood legbelsőbb köreihez is elér, mindezt fizetés nélkül teszi, azaz sohasem ajándékoz szemüveget reklámért. Dita erre nagyon büszke, ez is megkülönbözteti a többi márkától. Brad Pitt, Jamie Foxx, Diddy, Joel McHale és Lenny Kravitz évekig úgy hordták kedvenc Ditáikat, hogy semmilyen szerződést nem kötöttek - felvették filmekben, a vörös szőnyegen, mert egyszerűen imádtak benne lenni. 2. A PONTOS DIZÁJN A HELYES KINÉZETHEZ A Dita szintén egyedülálló módon nem tesz lógót szemüvegeire, így...

Folytatás



Mainstream versus niche - szemben a tömeggel

Mi számít mainstreamnek? Mi a niche? Az esetek többségében a vásárlók nem tudják a különbséget. A mainstream = általános, gyakori tömegterméket jellemez. Nagy volumenű (mass market), számokban kifejezve egy hatalmas piacot, tömegízlést szolgál ki. A RayBan-től elkezdve a Persolon át a Diorig minden mainstream, amit azok a konszernek gyártatnak, akik épp rendelkeznek a brand trademark jogaival. Ilyen az a három monopolhelyzetű hatalmas cég: a Safilo Group, Luxottica és a Marcolin S.p.A., akiket úgy hívnak az üzletben, hogy a "big three", azaz a nagy hármas.Szerepük és befolyásuk meghatározó az egész világon. Ők a tömegluxust (Michael Kors, Marc Jacobs, Tom Ford, Chanel, Dolce Gabbana, stb.) szolgálják ki. A masszívan elterjedt divattermékek legfőbb tulajdonsága, hogy mindenki ugyanazt a modellt akarja és meg is fogja...

Folytatás