News — szemüveg RSS



DITA NAPSZEMÜVEG ÚJ KOLLEKCIÓ 2019 TAVASZ-NYÁR

Fejlesztve a szemüvegeik tervezését, a Dita bemutatja legújabb tavaszi/ nyári stílusait az új Dita napszemüveg kollekciójában. A szokásos módon a márka merész és elbűvölő esztétikáját a napszemüveg és az optikai keretek lenyűgöző tömbje fejezi ki, ellentétben bármivel, amit eddig a közönség láthatott.A Dita napszemüveg kollekció kedvenc csúcspontja az új Lindstrum optikai szemüveg kerete, egy bonyolultan kialakított, 5,5 mm vastagságú wind shield-del ellátott titánkeret, amely a teljes kerület körül érme nyomott mintákat, részleteket tartalmaz. Dita Lindstrum előrendelhető Ezt a részletet használják az új Symeta aviator napszemüvegükben is, az első 8-bázisú rétegrendszerű lencse amit több mint egy évtizede terveznek, fejlesztenek. Folytatva  a Nacht szériát a Dita Nacht-Two a tervezők domináns elipszis formát és oldal takarást építettek.   A Mach széria hatodik eleme...

Folytatás



A DITA SEQUOIA - SIERRA NEVADA LENYŰGÖZŐ FENYVESEI

DITA SEQUOIA NAPSZEMÜVEG ÉS OPTIKAI SZEMÜVEG >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Minden mestermű mögött ott van az alkotó/szerző és az inspiráció, legyen az egy festmény vagy egy dallam, így van ez, ha ez egy kézzelfogható használati tárgy. Leginkább ha ez egy DITA szemüveg, hiszen minden kicsi DITA-nak igen fenkölt neve van. Mindíg kivétel nélkül az egy jelenség, egy természeti szépség, egy érzelem, egy korszak, egy élő legenda, egy tulajdonság, vagy egy szépséges kismadár. Esetünkben a DITA SEQUOIA elnevezést az alapítók- a sierra nevadai Sequoia Nemzeti Park mamutfenyőitől kölcsönözték, egészen pontosan arról a pillanatról amikor gyerekkorukban ezt a lenyűgöző teremtményt meglátták. Azt a tökéletes tartósságot és masszívitást akarták ezzel a névvel kifejezni, ami ezeket a fákat övezi.   A SEQUOIA FENYVES- A VILÁG LEGNAGYOBB ÉLŐ...

Folytatás



Thom Browne - A geometria géniusza

Thom Browne ír származású amerikai tervező neve ma nálunk még nem cseng, de sokat fogsz róla hallani, ha egyszer a sors úgy hozza, hogy amerikai földre lépsz és ott a divatot pásztázod. Thom az "amish" gyökerekkel rendelkező Pensylvániából egy los angeles-i kitérővel, végül New Yorkban kötött ki. Thom a business-ben alulról dolgozta fel magát, ahogy kevesen és tehetségének köszönhetően- bár imádja a szürkét - ma nem egy szürke közgazdász. Armani, Brooks Brothers és Moncler után egy saját öt öltönyös, mini szabósságal ollózta magát a siker felé.  A bokalengető szövetnadrág elengedhetetlen TB karakter  Ha nem érdekelnek az öltönyök,hanem egyszerűen csak tetszenek a niche-luxus szemüvegek, akkor egyértelműen egy lépés felfelé a TB kollekció. Azért, mert TB nem kővel dobálózik, hanem egyszerűen mindent a Dita...

Folytatás



Mainstream versus niche - szemben a tömeggel

Mi számít mainstreamnek? Mi a niche? Az esetek többségében a vásárlók nem tudják a különbséget. A mainstream = általános, gyakori tömegterméket jellemez. Nagy volumenű (mass market), számokban kifejezve egy hatalmas piacot, tömegízlést szolgál ki. A RayBan-től elkezdve a Persolon át a Diorig minden mainstream, amit azok a konszernek gyártatnak, akik épp rendelkeznek a brand trademark jogaival. Ilyen az a három monopolhelyzetű hatalmas cég: a Safilo Group, Luxottica és a Marcolin S.p.A., akiket úgy hívnak az üzletben, hogy a "big three", azaz a nagy hármas.Szerepük és befolyásuk meghatározó az egész világon. Ők a tömegluxust (Michael Kors, Marc Jacobs, Tom Ford, Chanel, Dolce Gabbana, stb.) szolgálják ki. A masszívan elterjedt divattermékek legfőbb tulajdonsága, hogy mindenki ugyanazt a modellt akarja és meg is fogja...

Folytatás