Dita szemüveg - A los angeles-i örökség


A design, a teljesítmény és a divat szenvedélye már gyerekkoruk óta összekötötte az 1995-ben létrejött és első kollekciójával debütáló DITA szemüvegmárka két társalapítóját, Jeff Solorio-t és John Junipert.
A los angeles-i központú DITA EYEWEAR valójában – az alapítók szavaival élve - egy küldetésként jött létre, a két szemüvegszakértő elégedetlen volt a piacon mozgó, vezető tervezők és divatházak gyártotta szemüvegekkel. A misszió célja az innovatív, finoman megmunkált, teljesen egyedülálló kinézettel rendelkező mégis hordható, már-már művészi szintű szemüvegek készítése volt.
A Dita szemüveg alapvető jellemzője a szélsőséges, mégis elegáns forma, a fő inspirációt pedig a filmtörténet és Hollywood aranykora, a 20-as évektől egészen a 60-as évekig terjedő időszaka jelenti.
 
Már a kezdetektől fogva nemzetközi elismerés és fokozott figyelem illeti a Dita szemüvegek progresszív kollekcióit. Az évek során a márka képes volt egy valóságos kultuszt maga köré építeni azzal, hogy képes a viselője személyiségét és egész megjelenését kiemelni, így a divatelit meghatározó alakjai és számos A-listás híresség jelenik meg a Dita extravagáns vagy konszolidáltabb szemüvegeiben.
A Dita szemüveg a megjelenés és design mellett a minőségre és a hordhatóságra is óriási hangsúlyt fektet. Minden DITA szemüveg kézzel készül Japánban, a legkiválóbb minőségű anyagokból, mint a titánium, bőr, arany és a speciális, bambusszal csiszolt acetát. A Dita a neves napszemüvegmárkák megkerülhetetlen alternatívájává vált. A Dita szemüveg kollekciói Los Angeles-en és Tokión kívül kizárólag Európa legjobb luxusüzleteiben vásárolhatók meg.
Büszkén tudatjuk kedves vásárlóinkkal, hogy nemrég üzletünk is, Magyarországon egyedüliként, a DITA kollekcióinak leggyönyörűbb darabjaival bővült.