PETER AND MAY


 

 

A PETER AND MAY keretei azok a szemüvegek, amelyeket soha nem akarsz majd levenni - azok, amelyek miatt jól érzed magad - az a márka, amelyet nem tudsz nem ajánlani a barátaidnak.

 
Az ötlet az volt, hogy egy áttekinthető, letisztult és kreatív dizájn révén egyedülállót hozzon létre.
 
PETER AND MAY a párizsi szellem megtestesülése és a lényegtelen lényeg, ami elegáns modernségbe öltöztet és plusz önbizalmat ad a mindennapi stílusodhoz. Franciaul ezt Allure néven ismerik.

PETER AND MAY márka ötlete Párizsban született és tört a csúcsra, melyet Laura Le Bihan (Marc Le Bihan lánya) és Xavier Matrand alapított 2014-ben. Miután a csúcskategóriás szemüvegiparban egy évtizedig együtt dolgoztak, a két tervezőt arra inspirálták, hogy saját útjukra induljanak egy  merész szemüveg kollekcióval, mely megragadja az korok hangulatát, mégis mindennapi viseletnek tervezve, azonnal felkeltették a figyelmet, ami lehetővé tette a duó számára, hogy gyorsan megtalálja a támogatást a Colette, Moda Operandi és a Dover Street Market által.

 

Első kollekciójuk #STRONGBOND nevet kapta,melyet Scarlett Johansson viselt Luc Besson Lucy című filmjében. 

 

"Szeretjük minden kollekcióval újra feltalálni magunkat, inspirációt meríteni környezetünkből és a körülöttünk lévő emberekből, hogy megragadjuk a idők hangulatát."

 A szemüvegeket Párizsban tervezik és csúcstechnológiával gyártják, amely tökéletesen kiegyensúlyozza a különböző dekorációs anyagokat és színeket. Minden pár kézzel készül szülőhazájában, Franciaországban, Mazzucchelli - a létező legmagasabb kategóriájú acetát felhasználásával. Egyes modelljei Barberini üveglencsékkel. Emellett híres divatmárkákkal is együttműködik, és új, modern stílusokat hoz létre.

A duó ma párizsi divattervezőkkel - JACQUEMUS, ÉTUDES - áll össze, hogy elindítsák első szemüvegkollekcióikat, és partnereik legyenek a gyártásban és forgalmazásban.

Peter & May az ultra-elegáns napszemüveg választékával újra fogalmazza az önkifejező kiegészítők ötletét. Kísérleteznek az arányokkal, a színkombinációkkal és a részletekkel, hogy innovatív, divatos terveket hozzanak létre, hangsúlyozva a kollekció egyedi stílusát és egyediségét. 

Megtiszteltetés számunkra,  hogy Magyarországon elsőként nálunk az I LOVE OPTIC butikban ismerkedhet meg az értő közönség a PETER AND MAY “high end” kategóriájú francia szemüveggel. 

*


PETER AND MAY’s frames are the shades you’ll never want to take off - the ones that make you feel good - the brand you can’t help but recommend to your friends.

 

The idea was to create a signature look through thoughtful designs that are clean and creative.

 

PETER AND MAY is the embodiment of the Parisian spirit and nonchalant essence something that dresses you with elegant modernity and confidence in your everyday style. In French, this is known as Allure.

 

PETER AND MAY was founded by born-and-raised Parisians, Laura Le Bihan and Xavier Matrand in 2014.After working together for a decade in the high-end eyewear industry, the two designers were inspired to embark on their own journey starting with a collection of bold eyewear designs that capture the mood of the times, while being made to be worn every time,immediately drew attention, which enabled the duo to quickly find strong support from the likes of Colette, Moda Operandi, and the Dover Street Market.

Their first collection named #STRONGBOND was worn by Scarlett Johansson for the Luc Besson film Lucy.

 

« We like to reinvent ourselves with each collection, draw inspiration from our en- vironment and the people around us in order to capture the mood of the times.»

 

The glasses are designed in Paris and produced with high-end technology, which perfectly balance different decorative materials and colors. Each pair made by hand in the label's native France using Mazzucchelli acetate.It also collaborates with famous fashion brands and bring in new modern styles.

Today, the duo is teaming up with Parisian fashion designers - JACQUEMUS, ÉTUDES - to launch their very first eyewear collections and be their partner for production and distribution.

 

Peter & May is redefining the idea of statement accessorizing with its selection of ultra chic sunglasses.They experiments with proportion, color combination and detailing to create its selection of innovative, fashion-forward designs, emphasizing a unique style and singularity of design throughout its collections. Already seen on the likes of Scarlett Johansson and Beyoncé, Peter & May is becoming an essential name for high fashion accessories.

*